Uwsupermarkt - Digitale communicatie & acties

+3123 20 10 200

bellen
Headerlogo.png

De magie van het voorjaar in nieuwe Paascampagne van Jumbo

Geplaatst op 21 maart 2018 om 17:06 door Niels Veen

517 keer gelezen

Krokussen schieten de grond uit, lammetjes worden geboren en de zon breekt weer vaker door. De magie van het voorjaar vraagt erom gevierd te worden. Jumbo doet dat met de lancering van een nieuwe paascampagne. In de vrolijke tv-commercial die vandaag wordt gelanceerd, speelt de bekende Jumbo familie de hoofdrol. ‘Vader’ Frank Lammers geniet liever van zijn vrije dag dan dat hij naar de paasbrunch moet op school. Maar helaas, hij is het haasje...

De humoristische commercial toont het Jumbo gezin dat Pasen viert met een uitgebreide paasbrunch op school, waarbij de paashaas natuurlijk niet mag ontbreken met zijn mandje vol eieren. De voorjaarscampagne speelt in op de leukste en lekkerste paasproducten uit het Jumbo assortiment. Bijvoorbeeld alles voor een all day brunch met een roomboterkuiken, luxe stol, paashaasbroodjes en het kleurrijke veggie breekbrood gevuld met groentepuree. Maar ook exclusieve La Place chocolade om van te smullen, zoals de heerlijke bonboneitjes en een schattig chocoladeschaapje. Daarnaast helpt Jumbo haar klanten met feestelijke extra’s voor een paastafel op zijn paasbest, met onder meer konijn kaarsen, kuikentjes, vrolijke tafelkleden en servetten.

Frisse lentelook
Het nieuwste Hallo Jumbo magazine is in een fris jasje gestoken en staat volledig in het teken van het voorjaar. “Met de voorjaarscampagne willen we de lentekriebels losmaken”, vertelt Wim Junte, a.i. Directeur Marketing bij Jumbo. “Een frisse start van het voorjaar met nieuwe, heerlijke seizoensproducten die centraal staan in al onze communicatie: in de tv-commercial, in het Hallo Jumbo magazine, op Jumbo.com, in de Jumbo app, in de nieuwsbrief en op onze social media kanalen.

Reageren