Uwsupermarkt - Digitale communicatie & acties

+3123 20 10 200

bellen
Headerlogo.png

Klant & Tevredenheid

Jaarlijks verbeteren meer dan 100 supermarkten in Nederland hun dienstverlening met de software van ‘Klant & Tevredenheid’. Door op regelmatige basis enquêtes te houden, wordt de vinger aan de pols gehouden. En krijgt de klant de gelegenheid haar ‘eigen’ supermarkt te verbeteren.

De onderwerpen zijn divers: van vragen over klantvriendelijkheid en assortiment tot aan enquêtes over openingstijden en algemene verbeterpunten in de winkel.

De sterke punten van Klant & Tevredenheid

  • Eenvoudige interface 
  • Meerdere vragenmogelijkheden
  • De klant kan altijd een bericht achterlaten
  • Interface in de stijl van de formule
  • Resultaten zichtbaar op diverse media
  • Verkrijgbaar in Robuust, Smart en Mobiel 
info.png
Afbeelding

Mobiel

Onderzoek doen via een tablet op een winkelwagen in combinatie met beacons in de winkel.

Afbeelding

Robuust

Onderzoek op een mooie robuuste vaste opstelling.

Afbeelding

Smart

Onderzoek doen op een tablet overal in de winkel. 

Op de winkelvloer

Veel enquêtes vinden plaats vanaf een vaste plek in de winkel. Worden de enquêtes afgenomen door een hostess, dan kunt u ook kiezen van een ‘tablet’. Wij gaan echter nog verder.

Vragen over uw supermarkt kunnen klanten het best beantwoorden op  ‘plaats delict’. Over de versheid, beschikbaarheid en de presentatie van producten bijvoorbeeld, maar ook over de klantvriendelijkheid van de kassière. Tijdens het winkelen kan de klant vragen gesteld worden. Die op een makkelijke en speelse manier beantwoord kunnen worden.

De enquête ‘loopt’ met de klant mee en klanten krijgen relevante vragen over de plek waar hij/zij zich bevindt. De software op de tablet op de winkelwagen reageert ter plekke op zogenaamde beacons (bluetooth bakens), die van tevoren in de beheeromgeving zijn ingesteld. Tussendoor kunnen andere vragen gesteld worden.

Afbeelding

Beheer

Klant & Tevredenheid draait volledig op internet en kan centraal, lokaal of in een mixvorm beheert worden. Via de beheeromgeving stelt u de vragen en de looptijd van de enquête in.

Afbeelding

Resultaten

De uitkomsten  van de enquête(s) worden weergegeven in eenvoudige statistieken. De statistieken worden bewaard waardoor benchmarking mogelijk wordt: vergelijking met eerdere enquêtes of vergelijkingen met andere winkels.

Updates

Klanten & Tevredenheid krijgt 3 x per jaar een update. Op dit moment wordt er gewerkt aan de integratie van beacons en het multifunctioneel maken van het touchscreen. Hierdoor wordt het mogelijk om de Klant & Tevredenheidszuil op meerdere manieren in te zetten. Zo wordt de enquêtezuil ook een bestelzuil en zijn er mogelijkheden voor het inzetten van acties.

info.png