Uwsupermarkt - Digitale communicatie & acties

+3123 20 10 200

bellen
Headerlogo.png
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
sparenmetklantenkaart.png

Een ouderwetse spaaractie in een nieuw jasje. Via een persoonlijke klantenkaart sparen uw klanten voor elk gewenst spaardoel. 

Spaardoelen

Voor een spaaractie zijn spaardoelen verplicht. Je kunt denken aan producten, maar ook aan kortingen. De spaardoelen worden op de actiekast, website en narrowcastingschermen getoond.

 

Klantenkaart

Tijdens deze actie sparen klanten spaarpunten op hun persoonlijke klantenkaart. Uw klanten voegen punten aan hun account toe door de verkregen vouchers te scannen op de actiekast, of voeren de webcode in op internet.

 

Baliescanner

Kassières kunnen via de baliescanner checken wat er op de klantenkaart staat. Zo kunnen zij spaardoelen uitgeven of punten bij/afschrijven. Spaarpunten kunnen dus ook doormiddel van de baliescanner worden toegevoegd.

 

Website

Bij een spaaractie met klantenkaart hoort een website. Klanten met een klantenkaart kunnen hierop inloggen en zien vervolgens hun gegevens, gespaarde punten, spaardoelen en klantenkaartnummers. Ze kunnen hier ook hun kaarten beheren en punten toevoegen.

Afbeelding
Afbeelding